Új szponzor a Real Madridnál

2013. feb. 28.

A NIVEA MEN, a férfi bőrápolás vezető márkája a világ legismertebb futballcsapatával kötött megállapodást, új fejezetet nyitva a brand életében. A hosszú távú együttműködés keretében számos közös terv megvalósítására kerül sor a 2015/16 –os szezon végéig.

A Real Madrid játékosai mostantól nem csak az elit futballban játszanak főszerepet, hanem NIVEA MEN kommunikációjában is. A NIVEA MEN kampányaiban a spanyol Világ- és Európa-bajnok Sergio Ramos és Álvaro Arbeloa, a brazil Marcelo és az argentin Gonzalo Higuaín egyaránt közreműködik majd.

A két márka kölcsönösen inspirálja egymást, és olyan értékeket közvetít, mint az önfejlesztésre tett erőfeszítések, a szenvedély, és csapatszellem.

Florentino Pérez (a Real Madrid C.F. elnöke) és Ralph Gusko (a Beiersdorf igazgatósági tagja)

“Nagyon izgatottak vagyunk az együttműködéssel, és a ránk váró közös feladatokkal kapcsolatban. A Real Madrid egy nagyszerű partner a NIVEA MEN számára, hiszen marketing stratégiánkban meghatározó szerepet játszik a futball iránti szenvedély. Ez segít, hogy érzelemmel töltsük fel termékeinket.” – nyilatkozta Ralph Gusko, a Beiersdorf igazgatósági tagja. „Már jó ideje sikeresen működünk együtt a Német Labdarúgó-szövetséggel, és a német válogatott szövetségi kapitányával, Joachim Löw-el, az angol válogatottal csakúgy, mint az ukránnal, valamint az olaszok vezető klubjával, az AC Milan-nal is.”

Megújul a NIVEA MEN

A NIVEA MEN a rangos spanyol labdarúgó csapatot nem pusztán egy új partnernek tekinti, hanem egy olyan szövetségesnek, amellyel kapcsolata túlmutat a futballpályán. „Bízunk benne, hogy hozzájárulhatunk a Real Madrid eredményeihez és osztozhatunk a siker nagy pillanataiban az elkövetkező évek során. Termékeink segítségével a játékosok magabiztosabban nézhetnek szembe a kihívásokkal, és felszabadíthatják a hétköznapi bőrápolásban rejlő potenciált is.” – nyilatkozta Gusko.

Alvaro Arbeloa, Gonzalo Higuain, Marcelo és Sergio Ramos

A Real Madriddal való együttműködés egyben egy új korszak kezdetét is jelzi a NIVEA MEN bőrápolás történetében. Áprilisban megkezdődik a márka újrapozícionálása, új dizájnnal és szlogennel:

Hozzászólások

comments

A szerző

Hasonló cikkek

Komment