Testedzés – otthon, egyszerűen

2012. nov. 19.

Ha nincs időd konditerembe járni, vagy túl drágának tartod azokat, esetleg szívesebben edzel otthon, akkor érdemes ezt a rövid cikket elolvasnod, amely segítséget nyújt a saját edzésterved kidolgozásában.

Sokan mondják, hogy a belső szépség mindennél fontosabb. Ezzel nehezen lehet vitatkozni, és talán nem is érdemes, azt viszont senki sem állíthatja, hogy egy jól karbantartott férfitest ne dobogtatná meg a lányok szívét… és aztán jöhet a belső szépség kitárulkoztatása is.

A Passion4Profession videói ingyenesen érhetők el a Youtube-on és legfőbb erényük az, hogy többségükben olyan gyakorlatokat mutatnak be, amelyekhez nincs szükség extra eszközökre, mivel saját testsúlyunkat használjuk az edzés során, továbbá a feladatok otthon is elvégezhetők.

Mielőtt belekezdenél…

Ha valaki azon gondolkodik, hogy komolyabban kezdi edzeni testét, annak minden bizonnyal oka van. Lehet, hogy elégedetlen magával, mert felugrott néhány plusz kiló, netalántán a média bűvöletéből merítve, irigykedve nézni a milliméter pontossággal kidolgozott izmokat vagy egyszerűen csak a párjának akar jobban tetszeni. Bármi okból kezdjük is el a testedzést, ne feledjük, hogy első az egészség! Ez azonban kevés motivációval bír, így talán a legjobb, ha egy olyan reális célt tűzünk ki magunknak, amelyet el szeretnénk érni.

Azt is érdemes tudni, hogy kellő kitartás nélkül, nincs az a kondigép, edzésterv vagy személyi edző, aki képes izmot varázsolni rád. (Itt röviden meg kell jegyeznem, hogy a plasztikai sebészet mára már „műizmok” beültetésével segít azokon, akik nem szeretik megizzasztani magukat. Ezt azonban senkinek sem ajánlom, mert kinézetre sem az igaziak!) Egyszóval az első elhatározás után, fel kell készülni egy hosszadalmasabb, kitartó munkára, amelynek azonban kellő idő elteltével biztos, hogy beérik a gyümölcse!

Óvakodnunk kell attól, hogy olyan etalonokat állítsunk magunk elé, amelyeket szinte lehetetlen elérni a testépítők által használt (legális vagy illegális) szerek nélkül. Célszerűbb, ha kisebb lépésekben haladunk előre, és a földön maradva tervezzük meg azt a tervet, amelyet teljesíteni szeretnék. Nem mellesleg, a lányok többsége nem a felismerhetetlenségig kigyúrt srácokról álmodozik. Sokkal nyerőbb az egészségesnek látszó, feszesebb megjelenés, még akkor is, ha nem domborodnak róluk méteres izomhegyek.

Az itt következő gyakorlatokat érdemes hetente legalább háromszor megismételni. Az edzés (legyen az reggeli vagy esti) mindig minimum 2–3 órával étkezés után történjen, és sose maradjon ki az azokat megelőző alapos bemelegítés, és az azokat követő levezetés.

A videók további előnye, hogy meghatározza a mozdulatok ritmusát és helyettetek számol, így teljes egészében az edzésre lehet összpontosítani.

40 perces edzésterv, heti háromszor, kezdőknek

1. Mellizmok

A 12 perces videó három egységre bontja a mellizom kidolgozásának menetét. Az itt bemutatott gyakorlatokhoz nincs szükség segédeszközökre. Otthon, egyszerűen elvégezhetők.

 

2. Hasizom

A videó 8 percben, 8 különböző gyakorlattal segít a kockás has elérésében. Az egyes gyakorlatok között 30 másodpercnyi pihenőidőt diktál, ami segít egy kis erőt gyűjteni a következő fázis teljesítéséhez.

 

3. Bicepsz

A gyakorlat számát, hosszát és a súlyzó méretét te határozod meg, A fenti videó csupán segítséget nyújt ahhoz, hogy helyesen hajtsd végre.

 

4. Guggolás

A bicepszgyakorlat útmutatójához hasonlóan, ez a videó is azt a módot mutatja be, amely során a legeredményesebben és sérülésmentesen végezheted a guggolásokat.

 

Ezt a négy videót ízelítőnek, kedvcsinálónak szántuk számotokra. A neten ennél sokkal több, a test szinte minden izmát megmozgató kisfilm közül válogathattok kedvetekre, ráadásul több szinten, a kezdőtől a haladóig.
Végül pedig ne feledjük, hogy sokkal többen gyönyörködhetnek majd belső szépségünkben, ha a külsőnkkel már közelebb vonzottuk az érdeklődőket!

Kitartást és sok sikert kívánunk!

 

Hozzászólások

comments

A szerző

Hasonló cikkek

Komment