Megint frissül az örökéletű roadster
2012. nov. 29.
A Mazda legendásan ragaszkodik a már “életében” legendássá vált MX-5 roadster-jéhez, amelyet hátom évtized alatt sem változtatott meg nagy mértékben. Nincs is rá szükség: a törzsvásárlók tiltakoznának, az új vevők pedig a tradíciók miatt is választják az autógyártás egyik utolsó klasszikusát.
A könnyű élményautó nem csak külsejében, de a lemezek alatt sem változik sokat. Sokat már nem tudtak a hiroshimai mérnökök javítani, de állításuk szerint még élénkebb reakciókat sikerült elérniük az MX-5 frissítésével: jobban adagolható fékerő, még pontsabb kormányzás és direktebb gázreakciók jellemzik a Mazdát. A biztonság egy sportautó esetében különösen fontos, ám ezúttal nem a benne ülőkre, hanem a gyalogosokra is gondoltak, az új trendeknek megfelelően puhább a motorháztető, hogy kevesebb sérülést okozzon egy gázolás során. A leendő tulajdonosok két erőforrás közül választhatnak, az 1.8-as 126 lóerős, míg a 2.0-s 160 lóerőt teljesít. Utóbbihoz már hat fokozatú váltó jár, igény szerint akár automatával is rendelhető a Mazda MX-5-ös.
Hozzászólások
A szerző
Hasonló cikkek
-
A Hyundai i20 WRC sikeresen teljesítette első próbafutamát
-
Interjú a Ford robotdokijával
-
Képek az új Audiról: A3 limuzin
-
Ken Block imádta Budapestet!
-
Az első képek az új Hyundai luxuskupé tanulmányról
-
Ken Block és a Ford Fiesta ST a Tuning Show-n!
-
Márciusban hazánkba látogat Ken Block
-
A Q-sorozat első RS-modellje – Audi RS Q3
-
Használtautó vásárlási tanácsok
-
2008, az új városi crossover