2013-ban is növekedésre törekszik a Hyundai

2013. jan. 15.

A Hyundai 2012-ben összesen 444 000 darab gépkocsit értékesített Európában, ami 10,2 százalékkal haladja meg a márka előző évi teljesítményét.

A legkeresettebb Hyundai az i30 volt, amelynek éves eladásai meghaladták a 100 000 darabot. A sikeres alsó-középkategóriás modell, amelyet a vállalat csehországi üzemében gyártanak, a közelmúltban bekerült az Év Autója 2013 díj döntőjébe. Az i30 a legelső Hyundai, amely eljutott az új autók legfontosabb európai megmérettetésének végső köréig.

Az alsó-középkategóriás ix35, valamint a városi i20 és ix20 (amelyeket egytől egyig a kontinensen terveztek és gyártanak), továbbra is népszerű az európai vásárlók körében, a három modellből összesen 210 963 darab talált gazdára. A helyi gyártású típusok a Hyundai 2012-es európai eladásainak 70 százalékát tették ki. „Európai fejlesztésű és gyártású modelljeinket igen vonzónak találják a térség vásárlói. Ezek a típusok számos új ügyfelet csábítottak a Hyundai márkához, amely kiváló minőséget, csekély károsanyag-kibocsátást és nagyszerű ár-érték arányt kínál számukra.

Az elmúlt év igen nehéz volt minden autógyártó számára, és a feltételek terén 2013-ban sem várható javulás. Célunk, hogy üzletmenetünk meghatározó oszlopaira összpontosítsunk – a piacrész megőrzésére, valamint tevékenységeink minőségének további tökéletesítésére”– hangsúlyozta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója. A Hyundai európai eladásai jelentős mértékben hozzájárultak a vállalat globális teljesítményéhez. 2012-ben a világszintű eladások 8,6 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit, a tavalyi forgalom elérte a 4,4 millió darab gépkocsit.

  • Európában 444 000 eladott gépkocsi 2012-ben
  • Az európai fejlesztésű és gyártású modellek a legkeresettebbek
  • A piaci pozíció megerősítése érdekében 2013-ban a minőségi növekedésre összpontosít a márka

Hozzászólások

comments

A szerző

Hasonló cikkek

Komment